Play time is back – to hasło i misja marki Keen CNX, a celem jest zachęcenie dzieci i dorosłych do aktywnego spędzania czasu na wolnym powietrzu. Każde miejsce jest dobre do aktywności i zabawy: park, patio czy plac zabaw, najważniejsze, aby było to miejsce bez sufitu, bo tak dosłownie jest pojmowane pojęcie outdooru.
W celu zwiększenia popularności tej idei wśród Polaków dystrybutorzy marki Keen zorganizowali specjalny pokaz najnowszej kolekcji butów dziecięcych na lato 2013 w Mivo Kids w CH Blue City. Wśród gości byli dziennikarze, styliści modowi oraz gwiazdy m.in. Monika Mrozowska, Anna Samusionek, Ilona Felicjańska i Weronika Trittner. Nie zabrakło też dzieci, które bawiły się w pokaz mody i niemal profesjonalnie zaprezentowały sandały Keen i oryginalne ubranka marki Vippi Design (www.vippi.com .pl). W modowych stylizacjach pomagały maluchom Ewa Żmuda z Maven PR i Irmina Przybyłowska z Businesswoman & Life.
Najnowsza kolekcja butów dziecięcych Keen to połączenie mody, wygody i nowoczesnych technologii. Buty Keen zarówno dla dzieci, jak i dorosłych zapewniają wyjątkową wygodę użytkowania, ponieważ podeszwa jest specjalnie wyprofilowana a wkładka antygrzybiczna wchłania wilgoć.
Partnerami prezentacji byli: Mivo, Under Armour, Klub Tenis & Sky Sporteum, SUSHI, biżuteria D’arts, GlossyBox, Tuli oraz Pijalnia Czekolady Wedel w Blue City.
Prezentacja i pokaz letniej kolekcji butów marki Keen CNX odbyły się 16 maja 2013 roku w Warszawie w Mivo Kids. Całą kolekcję butów Keen w Polsce oglądać na stronie www.sklep.keen.pl.
Oprac. im
Zdjęcia: Karolina Miszczyk/PRomotion Instytut